zondag 12 januari 2014

Winactie (afgelopen)

Winactie





Hey iedereen!  



Vanmorgen ontving ik een e-mail van Bloglovin waarin stond dat ik de eerste 100 volgers had bereikt. Enja ben er enorm blij ermee. Dus dacht ik ga ik eens een leuke winactie doen.

Nu wat moet je doen:

1.Volg ChristinaPassion via bloglovin en like dit bericht.  
2.Volg ChristinaPassion op Facebook

3.Volg mij op Twitter
4.Post volgende tweet, 
#Winactie door @Christina_Fore,Ik maak kans op een leuk armbandje naar keuze. Ga naar http://christinapassion.blogspot.be/ en doe zelf ook mee!

5.Laat een reactie achter met daarin wat je allemaal gedaan hebt.



Op 8 februari stop ik alle namen van de deelnemers in mijn potje. De trekking wordt gefilmd! ;) 
*Hoe meer je doet, hoe vaker jou naam in het potje komt! ;)

De winnaar mag hier dan een armbandje uit kiezen!

Veel succes! 

5 opmerkingen:

  1. Kwil nog wel een armbandje uitkiezen dus ik doe mee :D
    Ik heb alles gedaan.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke winactie Christina, ik doe graag mee en ik heb alles gedaan :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee (:
    Stap 1&2 gedaan ♥
    xx Jolijn.
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe zeer zeker mee ! en ik heb alles gedaan !x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey!
    i nominated you for the leibster award, check it out on my blog, http://lipsticksandlavender.blogspot.co.uk/ x

    BeantwoordenVerwijderen