donderdag 16 januari 2014

Mijn favoriet fruitlijstje!/Meine favorietes Obst!



Vandaag eens mijn favoriet fruitlijstje! 
Heute mal mein favorietes Obst!











De aardbeien, wie kent ze niet? Ze zijn zo lekker en ik zou niet zonder kunnen. Het is zelfs zo erg dat ik in de tuin een paar aardbeiplanten heb gezet om er zoveel mogelijk te kunnen eten!

Die Erdbeeren, wer kennt sie nicht? Die sind so lecker und ich könnte nicht ohne. Es ist selbst so schlimm das im Garten ein paar Erdbeerpflanzen stehen!


Groene druiven, mmh… daar kan ik mij ook vol van eten!

Die grünen Trauben, mmh kann ich mich auch satt dran essen!




Appels zijn ook altijd fantastisch, zeker als je erin kunt bijten en het dan zo sappig, zoet of zuur smaakt.
Die Äpfel sind auch immer so fantastisch, wenn man rein beissen kann und es dann so saftig und süss oder sauer ist.


Mango vind ik ook zo geweldig lekker en het past bovendien ook bij veel gerechten.

Die Mango finde ich auch so lecker, und es passt auch sehr gut bei vielen Gerichten.


Chiquita banana (zoals ik het zeg): ja, lekker. Zeker voor onderweg heel gemakkelijk want er komt geen sap uit. Vult zeker de kleine honger.

Die chiquita banana sowie ich es sage, ist sehr lecker, sicher für unterwegs, sehr einfach weil es keinen saft verliert. Ist sehr toll für den kleinen hunger.


Kersen, ook een must om te eten! Ik heb zelf thuis een boom staan waar elk jaar heel veel kersen aan hangen. Zelfs zoveel dat ik ze elk jaar moet verdelen onder vrienden en familie, gewoon omdat ze ook zo geweldig lekker zijn!

Die Kirschen jaa auch ein muss um es zu essen! Ich habe selber zuhause einen Baum stehen, wo jedes Jahr sehr viele Kirschen dran hängen, das ich selbst jedes Jahr die Kirschen verteilen muss, an Freunde und Familie weil sie einfach so lecker sind!






Zo dat waren mijn lekkerste favorieten!
Vertel eens, welk fruit eten jullie het liefst?

So das waren meine leckersten favorieten von Obst!
Erzählt mal was liebt ihr von Obst?


xxx

3 opmerkingen:

  1. Moet je zeker eens kijken in de GB voor bevroren mangostukjes ! Heerlijk om op te knabbelen ipv een ijsje in de zomer x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg er zin in fruit door haha, wat dus betekent dat het heel goed geschreven is ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen