woensdag 8 januari 2014

Mijn eerste tattoo. / Mein erstes Tattoo.


Hey iedereen, vandaag eens een heel ander artikel.
Hallo Leute,Heute komme ich mal mit einem anderen artikel.




Het begon allemaal tijdens Kerstmis. Ik kreeg van mijn ouders een cadeau, maar dat had ik eigenlijk al. Daarom hebben mijn ouders het cadeautje maar terug gestuurd, met als gevolg dat ik nog een cadeau van hen ‘te goed’ had. Dus toen kwam ik op het idee dat ik wel een navelpiercing wilde. Maar omdat ik ooit al eens zo’n piercing laten zetten had en er een ontsteking van had opgelopen, zagen mijn ouders dat niet echt zitten en stelde mijn papa voor dat ik ook een tattoo mocht. En ja toen twijfelde ik niet meer lang. Ik wist al heel snel wat ik wilde: een heartbeat tattoo met de tekst ‘Never give up’.  Waarom? Omdat het een grote betekenis heeft voor mij!
En zo gezegd, zo gedaan. Na enkele dagen had ik dus een afspraak,op
7/01/2014. 
Ik had veel zenuwen! Eerst werd mijn huid een beetje verdoofd, daarna ging ik liggen op de tafel en het eerste resultaat was al daar: 
de eerste lijn was getrokken en ik kon dus niet meer terug. 
Het deed pijn maar het was enorm goed vol te houden.
De 1ste keer was gezet maar ze moest er nog eens overheen gaan. Maar omdat ze er nog eens de verdovende zalf op had gedaan voelde ik de 2de keer zelfs helemaal niets meer!

Es begann damit, das ich mit Weihnachten ein Geschenk bekam, was ich schon hatte und meine Eltern es zurück schicken mussten. Natürlich stand mir noch ein Geschenk zu. Ich kam auf die Idee, das ich wieder ein narbelpiercing möchte. Doch dann fiel mir ein, das ich dass schon mal hatte und davon nur entzündungen bekam. Meine Eltern fanden die Idee auch nicht so gut und deswegen schlug mein Vater vor ein Tattoo stechen zu lassen. Davon war ich sofort begeistert und wusste dann auch schon schnell, das ich ein Herzrhythmus  mit ‘Never give up’ wollte. Und warum wollte ich das, weil es für mich eine grosse bedeutung hat! Gesagt, getan, nach ein paar Tagen hatte ich schon meinen Termin und zwar am 7/1/2014. Als wir ankamen war ich sehr nervös! Zuerst wurde meine Haut betäubt, dann legte ich mich auf dem Tisch und das erst ergebnis war da. Es gab kein Zurück mehr, da musste ich durch, auch wenn es weh tat, ich konnte es aushalten.
Das Tattoo stand, aber sie musste noch ein zweites mal stechen. Es wurde noch mal Salbe benutzt auf der Haut und dann spürte ich garnichts mehr. 







En tadaaa, het is klaar!
Und tadaaa, es ist fertig!

En ik moet bekennen: ik wil zeker en vast een 2de  tattoo! 
Ich sage euch Leute, ich werde es wieder tuen, denn es gibt nichts schöneres!


Hebben jullie al een Tattoo of het van plan?
Habt ihr schon ein Tattoo oder wollt ihr eins?

xxx



6 opmerkingen:

  1. Schön geschrieben Maus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het echt een mooie tattoo! :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie eerste tattoo! Erg mooi!

    x Angela
    www.bouncingbrunette.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw super mooi resultaat! Ik vind het onwijs leuk dat ik je artikeltje lees want ik heb net vandaag mijn eerste tattoo gezet in mijn nek. Ben van plan binnenkort ook een artikeltje over mijn ervaring te plaatsen. Ik vind je tattoo echt super leuk, prachtig ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een prachtig ontwerp en hij is echt super mooi geworden :)
    Ik wil binnenkort een tattoo op mijn voet laten zetten.

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie tattoo en een hele mooie plek!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen