donderdag 13 februari 2014

Mijn Sleek aankopen!










Heey iedereen,
Vandaag is mijn bestelling aangekomen van misslipgloss. Ik had al zoveel goeie dingen erover gehoord dat ik er ook iets wou bestellen om het eens te testen. 
Dus ben zeker benieuwd hoe de producten gaan zijn maar wou ze toch al met jullie delen.
Dus hier mijn koopjes!






De light me up lipgloss blaze

Heb hem al op men lippen gedaan en ik vind hem geweldig!
En hij heeft zo een frisse smaak en hij voelt zo goed op je lippen!
Hij is zeker nu al men favoriet! 


*Enja als je eens op stap zijt of ergens waar het donker is er zit een spiegel bij en hij geeft licht.






En hier de life's a peach blush van Sleek!
Heb er echt zoveel over gehoord dat ik dacht ja die ga ik zeker kopen om te testen.





De Mascara van Sleek. Ben benieuwd!








De Storm palette van Sleek! 
Jaaa op deze ben ik echt super benieuwd, iedereen vind deze gewoon fantastisch dus die mocht zeker niet ontbreken op men bestellijstje!




Zo dit waren mijn koopjes!

Hebben jullie ookal sleek producten of zelfs één van deze? 
Vertel mij dan jou ervaring of wat je er van vind!

xxx





1 opmerking: